Takuutiedot

1. Yleistä

RH Motorsport tarjoaa ohjelmistopuolen virityksille 30 päivän tyytyväisyystakuun. Tavoitteenamme on varmistaa asiakkaidemme tyytyväisyys ja ajoneuvojen optimaalinen toiminta. Tässä dokumentissa kuvataan tarkemmin takuumme ehdot ja rajoitukset.

2. 30 Päivän Tyytyväisyystakuu

Myönnämme kaikille ohjelmistopuolen virityksille 30 päivän tyytyväisyystakuun. Mikäli et ole täysin tyytyväinen suorittamaamme viritykseen, tarjoamme palvelun, jolla palautamme ECU/TCU-alusta alkuperäisiin ohjelmistoasetuksiin veloituksetta takuuaikana. Takuu on voimassa palvelun suorituspäivästä alkaen.

  • Ohjelmistovirheet: Takuu kattaa viritysohjelmistossa ilmenevät virheet ja toimintahäiriöt.
  • Palautus alkuperäisiin asetuksiin: Tarjoamme palvelun, jolla palautamme ECU/TCU alkuperäisiin ohjelmistoasetuksiin veloituksetta.
  • Viritystiedostojen korjaukset: Mikäli viritystiedosto vaatii korjauksia tai hienosäätöä, ne suoritetaan takuun puitteissa.

3. Palveluntarjoajan Vastuu

RH Motorsport vastaa suorittamiensa ohjelmistotöiden laadusta ja ammattimaisuudesta. Vastuumme rajoittuu kuitenkin suoraan suorittamaamme ohjelmistotyöhön ja noudattaa Suomen kuluttajansuojalainsäädäntöä. Emme vastaa:

  • Ajoneuvon olemassa olevista mekaanisista vioista tai kulumisesta ennen viritystä tai sen jälkeen.
  • Kolmansien osapuolten tekemistä muutoksista ajoneuvoon tai sen ohjelmistoihin.
  • Virityksestä mahdollisesti aiheutuvista välillisistä vahingoista, kuten tulonmenetyksestä, liiketoiminnan keskeytymisestä, tietojen menetyksestä tai muista taloudellisista tappioista.
  • Valmistajan tai jälkimarkkinatakuun raukeamisesta virityksen seurauksena.

Emme myöskään vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat asiakkaan laiminlyönnistä noudattaa ajoneuvon valmistajan huolto-ohjelmaa, käyttörajoituksia, Suomen lakia tai ajoneuvon käyttötarkoitusta. Asiakkaan vastuulla on varmistaa, että ajoneuvo on teknisesti hyvässä kunnossa ja soveltuu viritykseen.

4. Asiakkaan Vastuu

Asiakas on täysin vastuussa ajoneuvonsa yleisestä kunnosta, huollosta ja soveltuvuudesta viritykseen ennen toimenpidettä ja sen jälkeen. Asiakkaan tulee:

  • Ilmoittaa kaikki tiedossaan olevat ajoneuvon viat, huollon tarpeet tai epätavalliset käyttäytymiset ennen virityksen aloittamista.
  • Varmistaa, että ajoneuvon mekaaniset komponentit (moottori, vaihteisto, jarrut, alusta jne.) ovat hyvässä kunnossa, valmistajan spesifikaatioiden mukaiset ja kestävät mahdollisesti lisääntyneen tehon ja vääntömomentin.
  • Noudattaa kaikkia sovellettavia tieliikennelakeja ja -asetuksia. Asiakas ymmärtää ja hyväksyy, että RH Motorsport tarjoaa vain laillisia ja hyväksyttyjä optimointiratkaisuja. Päästöjärjestelmien (DPF, EGR, AdBlue) poistaminen tai manipulointi on ehdottomasti kielletty tieliikennekäytössä olevista ajoneuvoista Suomen ajoneuvolain mukaan. Asiakas vastaa siitä, että ajoneuvon käyttötarkoitus on laillinen ja noudattaa kaikkia sovellettavia lakeja ja asetuksia.
  • Hyväksyä, että viritys voi vaikuttaa ajoneuvon valmistajan tai jälkimarkkinatakuuseen, ja että RH Motorsport ei ole vastuussa tällaisista takuun raukeamisista.
  • Ymmärtää, että lisääntynyt teho ja vääntömomentti voivat lisätä kuluvien osien (kuten kytkin, vaihteisto, turbo) kulumista, eikä RH Motorsport ole vastuussa tällaisesta nopeammasta kulumisesta.
  • Erityisesti kilpailu- ja rata-ajoon tarkoitetuille räätälöidyille ratkaisuille asiakkaan on allekirjoitettava erillinen selvitys, jossa hän vahvistaa ajoneuvonsa käyttötarkoituksen yksinomaan olevan muu kuin tieliikenne.

5. Vastuunrajoitukset ja Vahingonkorvausvelvollisuus

Lakisääteisten vastuiden rajoissa RH Motorsport ei ole vastuussa mistään suorista, epäsuorista, satunnaisista, erityisistä tai seurannaisvahingoista, jotka johtuvat palveluistamme tai niiden käytöstä. Tämä vastuunrajoitus koskee kaikkia vahinkoja, riippumatta niiden aiheutumistavasta (esim. sopimusrikkomus, huolimattomuus, vahingonkorvausvelvollisuus). Palveluntarjoajan kokonaisvastuu asiakkaalle ei missään tapauksessa ylitä palvelusta maksettua kokonaishintaa.

  • Välilliset vahingot: Emme vastaa menetetystä tuotosta, ansionmenetyksestä, liiketoiminnan keskeytymisestä, tietojen menetyksestä tai muista vastaavista välillisistä vahingoista.
  • Kolmannen osapuolen vaatimukset: Asiakas sitoutuu puolustamaan, vapauttamaan ja korvaamaan RH Motorsportin kaikista kolmannen osapuolen vaatimuksista, vahingoista, menetyksistä tai kuluista, jotka johtuvat asiakkaan ajoneuvoon tekemistä muutoksista tai laittomasta käytöstä.
  • Force Majeure: RH Motorsport ei ole vastuussa viivästyksistä tai suoritusesteistä, jotka johtuvat ylivoimaisesta esteestä (force majeure), kuten luonnonkatastrofeista, sotaa, lakkoja, tai muista vastaavista tapahtumista, jotka eivät ole kohtuudella hallittavissamme.

6. Reklamaatiot ja Yhteydenotto

Kaikki takuuvaatimukset ja reklamaatiot tulee tehdä kirjallisesti mahdollisimman pian vian tai tyytymättömyyden havaitsemisen jälkeen. Ilmoituksessa tulee kuvata vika yksityiskohtaisesti. Otamme yhteyttä sinuun mahdollisimman pian asian käsittelemiseksi.

Yhteydenotot takuuasioissa sähköpostitse tai WhatsAppin kautta löydät yhteystiedot yhteydenottosivultamme.

Käytämme evästeitä parantaaksemme ja analysoidaksemme käyttökokemustasi verkkosivustollamme. Hyväksymällä evästeet autat meitä kehittämään palveluitamme. Voit muuttaa evästeasetuksiasi ja lukea lisää tietosuojakäytännöstämme.